فرار قاتل بعد از کشتن زن جوان در خیابان گاندی

پلیس در تعقیب مردی است که بعد از قتل زنی جوان با 20 ضربه چاقو، گریخت.

فرار قاتل بعد از کشتن زن جوان در خیابان گاندی کد خبر: 657324 | ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۲۳:۳۰:۳۷ اعتمادآنلاین |

تحقیقات جنایی برای شناسایی هویت مرد جوانی که زنی را با ضربات چاقو در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان گاندی به قتل رسانده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ظهر بیست و ششم فروردین‌‌ماه، صدای مشاجره شدید زن و مرد جوانی در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان گاندی، توجه ساکنان و عابران را جلب کرد. دقایقی بعد گروهی از مردم بر پیکر خونین دختر جوان ایستاده بودند. حاضران ابتدا موضوع را به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام کردند. بعد از آن، وقوع درگیری خونین را در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر، مأموران پلیس و امدادگران اورژانس به محل رسیدند؛ اما کار از کار گذشته بود و امدادگران، مرگ زن جوان را اعلام کردند. به این ترتیب به دستور بازپرس سالار صنعتگر، از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تحقیقات آغاز شد.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در محل حادثه اعلام کردند مقتول زنی حدوداً ۳۷ ساله است که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف 20 ضربه چاقو قرار گرفته و بر اثر همین ضربات به قتل رسیده است. بررسی‌ اولیه اظهارات شاهدان حکایت از آن داشت که مرد جوانی که زن را به قتل رسانده، احتمالاً با او در ارتباط بوده است. چون شهود گفتند در جریان مشاجره‌ شدید لفظی، آنها ارجاعاتی به گذشته و خاطرات مشترک داشتند که نشان می‌داد یکدیگر را می‌شناسند. بعد از آن بود که مرد جوان دست به چاقو برد و مرتکب این قتل در خیابان شد.

یکی از شاهدان عینی حادثه گفت: تقریباً شک ندارم این 2 نفر با هم آشنا بودند، چون چند دقیقه‌ به دلایلی نامشخص با صدایی آرام‌تر مشاجره‌ کردند. بعد که مشاجره آنها شدید شد در مورد گذشته صحبت می‌کردند. بعد از آن بود که وقتی ماجرا به اوج رسید مرد جوان به صورت ناگهانی با چاقویی که داشت ضرباتی به زن جوان زد، بعد هم در حالی که گوشی مقتول در دستش بود، فرار کرد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در قتلگاه زن جوان، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت جهت دستگیری متهم آغاز شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا هویت متهم به قتل و بعد مخفیگاه او را شناسایی کنند تا در نهایت با دستور قضایی برای دستگیری او اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *