اعتراضات، نزاع خانگی میان خواهر و برادر بود که با پادرمیانی بیگانه به آشتی نمی‌رسد

روزنامه اطلاعات نوشت: بر این امر مسلّم باور آوریم که نزاع خانگی میان خواهر و برادر، به وساطت و پادرمیانی یا نسخه‌سازی صلح و اصلاحِ بیگانه به آشتی نمی‌رسد؛ اگر هزار زشتی دیگر را به بار نیاو‌َرَد.

اعتراضات، نزاع خانگی میان خواهر و برادر بود که با پادرمیانی بیگانه به آشتی نمی‌رسد کد خبر: 605679 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۹:۴۰:۵۹ اعتمادآنلاین |

روزنامه اطلاعات اعتراضات سال گذشته را «نزاع خانگی میان خواهر و بردار» دانسته و تاکید کرده این نزاع با پادرمیانی بیگانه به آشتی نمی‌رسد.

به گزارش اطلاعات، فراز و‌ نشیب‌های ناخوشی را در شش ماه دوم سال گذشته از سر گذراندیم؛ روزهایی که در دندان‌قروچه می‌گذشت و شب‌هایش به التهاب در کوچه و خیابان. برخی بام‌ها نیز در گوشه و کنار شهر از سر و صدا خالی نبود و…سال به انتها رسید و چاره‌‌ای نیست در بربستن امید به آرامش، نگاه به استقرار عقل و منطق، و همیاری همگانی و وفاق ملّی در فرونشست ناخوشی‌ها و سربرکشیدن عیش بی‌طیش و دغدغه‌ی همگانی برای اعتلای ایران و ایرانی.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: نگاهی به گذشته‌ی فرهنگ‌ و تمدن این سرزمین زرخیر و مردساز و زن‌نواز، ما را بر آن می‌دارد تا تارهای گسسته‌ی وحدت و همدلی را به پود مهربانی و یکدلی دوباره ببافیم و پارگی‌ها را رفو کنیم و پنجه‌ی پرخاش را به نرمه‌ی نوازش بدل سازیم و همسایه به همسایه و شهروند به شهروند، کوی به کوی و شهر به شهر، خانه‌ی پدری را از گسست خصومت به پیوستِ عطوفت بازسازی کنیم و بر این امر مسلّم باور آوریم که نزاع خانگی میان خواهر و برادر، به وساطت و پادرمیانی یا نسخه‌سازی صلح و اصلاحِ بیگانه به آشتی نمی‌رسد؛ اگر هزار زشتی دیگر را به بار نیاو‌َرَد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *