نامه‌نگاری قانونگذاران باکو با اسرائیل درباره تاکتیک نظامی ایران در مرز

نامه‌نگاری قانونگذاران باکو با اسرائیل درباره تاکتیک نظامی ایران در مرز کد خبر: 591755 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۲:۰۴:۲۰ اعتمادآنلاین |

شماری از قانونگذاران پارلمان جمهوری آذربایجان با ارسال نامه‌ای ضمن تشکر از صهیونیست‌ها، ایران را به اتخاذ تاکتیک نظامی در مرز با جمهوری آذربایجان متهم کردند.

​به گزارش فارس، به نوشته شماره یکشنبه وبگاه «عروتص شوع»، در بخشی از نامه نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان به نمایندگان کنست و مقام‌های دیگر رژیم موقت صهیونیستی آمده است، ساکنان جمهوری آذربایجان حمایت مستمر (رژیم) اسرائیل از باکو در طول جنگ ۴۴ روزه را هرگز فراموش نخواهند کرد.

نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در ادامه مدعی شدند، متاسفانه هیچکس از پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ با ارمنستان که موجب ارتقای ظرفیت سیاسی، نظامی و اقتصادی این کشور در منطقه و تثبیت جایگاه بین‌المللی آن ‌شد، خرسند نیست. لفاظی‌های شدید ایران علیه جمهوری آذربایجان و تاکتیک‌های نظامی در مرز ایران و جمهوری آذربایجان، نشانه‌ای آشکار از اهداف ایران است.

قانونگذاران جمهوری آذربایجان در ادامه مدعی شدند: «ما هرگز از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم و کشورمان قادر است پاسخ مناسبی بدهد.»

گفتنی است؛ «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان روز جمعه با یکدیگر تلفنی گفت‌‌و‌گو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *