پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با تراکتور پول می‌گیرند!

پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با تراکتور پول می‌گیرند! کد خبر: 600348 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۸:۰۰:۲۲ اعتمادآنلاین |

روز چهارشنبه اعتمادآنلاین در گزارشی اختصاصی با تیتر «یحیی مشکوک شده؛ بازیکنان پرسپولیس شاکی هستند؟» از مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس و همین‌طور دلخوری یحیی گل‌محمدی بابت پرداختی 44 درصدی به بازیکنان بعد از گذشته دو سوم لیگ خبر داده بود. امروز برخی رسانه‌ها گزارش دادند که رضا درویش مدیرعامل باشگاه قصد دارد تا چند روز آینده به بازیکنان پرداختی داشته باشد. تلاش مدیران باشگاه برای رساندن پرداختی‌ها به 60 درصد طی هفته آینده و برطرف کردن دغدغه‌های سرمربی به نوعی تایید گزارشی است که در روزهای گذشته در اعتمادآنلاین منتشر شد.

برخی رسانه‌ها گزارش دادند بازیکنان و مربیان پرسپولیس پس از بازی با تراکتور بخشی دیگر از قرارداهای خود را دریافت می کنند.

وب‌سایت طرفداری در این رابطه نوشت: برخی رسانه ها از شاکی بودن یحیی گل محمدی بابت پرداخت نشدن بخشی دیگر از قراردها خبر داده و مدعی اند یکی از دلایل غیبت سرمربی پرسپولیس در کنفرانس های خبری همین ناراحتی است.

همان طور که می دانید برخی بازیکنان پرسپولیس بین 44 تا 45 درصد دریافتی داشته و دریافتی گروهی دیگر از بازیکنان و مربیان به 50 تا 52 درصد می رسد. اما طبق ادعاهای صورت گرفته، یحیی گل محمدی توقع داشت این پرداختی ها بیشتر باشد. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس از پرداختی ها چندان عقب نیست و از همه مهم تر با وجود بسته بودن حساب ها تا به این جای کار به جز پرداخت خرج و مخارج روزانه و همیشگی، هم نیمی از قراردادها را پرداخت کرده و هم پاداش های برد را پس از هر بازی و به موقع به حساب به مجموعه تیمی واریز کرده است.

اما با وجود تمام این مسائل رضا درویش به دنبال پرداخت درصدی دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان است. برهمین اساس آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که بعد از بازی با تراکتور 10 تا 15 درصد قراردادها پرداخت می شود، تا در پایان هفته 22 دریافتی ها به 60 تا 65 درصد برسد.

طبق برنامه ریزی مدیران باشگاه، 30 – 40 درصد باقی مانده نیز طی 8 هفته پایانی لیگ به یحیی و شاگردانش پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *