نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس فردا اعلام می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد که روز جمعه (۱۵ دی) نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت به آنان اعلام می‌شود.

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس فردا اعلام می‌شود کد خبر: 647114 | ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۲۲:۴۳:۳۸ اعتمادآنلاین |

محسن اسلامی با بیان اینکه جمعه ۱۵ دی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های نظارت به داوطلبان اعلام می شود، اظهار کرد: ما نتایج را هم به خود داوطلبان پیامک می زنیم و هم به فرمانداری ها اعلام می کنیم. دو روز فرصت ابلاغ نتایج داریم اما سعی می کنیم نتایج را روز جمعه اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شورای نگهبان در حال بارگذاری اسامی داوطلبان در سامانه مربوطه است و ما فعلا آماری از تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده نداریم. البته سخنگوی شورای نگهبان آمار را اعلام کرده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: داوطلبانی که عدم تایید یا عدم صلاحیت دریافت کرده باشند، در فاصله روزهای ۱۷ تا ۱۹ دی فرصت اعتراض به صورت مجازی دارند.

اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا داوطلبان که در این مرحله تایید صلاحیت شده باشند، داوطلب نهایی انتخابات خواهند بود و امکان رد صلاحیت آنان وجود ندارد؟ گفت: این افراد داوطلب نهایی هستند مگر اینکه در فاصله روزهای ۱۴ دی تا ۱۹ بهمن، موضوعی درباره آنان مطرح یا پیدا شود؛ چرا که قانون این اجازه را به شورای نگهبان داده که صلاحیت این افراد را دوباره بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *