موسسه «مصاف ایرانیان» متعلق به علی‌اکبر رائفی‌پور از کجا تامین مالی می‌شود؟

روزنامه اعتماد نوشت: علی‌اکبر رائفی‌پور هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

موسسه «مصاف ایرانیان» متعلق به علی‌اکبر رائفی‌پور از کجا تامین مالی می‌شود؟ کد خبر: 658020 | ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ۰۸:۲۰:۳۵ اعتمادآنلاین |

روزنامه اعتماد در گزارشی به بررسی پشت‌پرده موسسه مصاف ایرانیان متعلق به علی‌‌اکبر رائفی‌پور پرداخته است.

به گزارش اعتماد در بخش‌‌هایی از این گزارش آمده است:‌

  • علی‌اکبر رائفی‌پور، استاد خودخوانده محافظه‌کاران و مدیر موسسه‌ای با نام مصاف ایرانیان.
  • در بخش از همین قسمت سایت، شماره شبا، کارت و حساب بانکی متعلق به «مصاف ایرانیان» درج شده تا از این طریق «هدایا و نذورات مردمی» به دست‌شان برسد. شاید همین یک خط برای پاسخ به سوالات درباره منابع مالی موسسه، کفایت کند؛ البته کفایت برای هواداران و مریدان «استاد»؛ وگرنه که هیچ‌گاه دیگر منابع تامین مالی موسسه مصاف ایرانیان اعلام نشده است.
  • پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.» البته او حدود 7 سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.»
  • او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *