ملی‌پوشی که از فدراسیون انتقاد کرده بود یک سال محروم شد!

میلاد کُر از سوی کمیته اخلاق با یک سال محرومیت مواجه شد.

ملی‌پوشی که از فدراسیون انتقاد کرده بود یک سال محروم شد! کد خبر: 605413 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۸:۴۷:۰۳ اعتمادآنلاین |

میلاد کُر، مدافع 19 ساله تیم فوتبال جوانان ایران و باشگاه تراکتور تبریز با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک سال از از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

به گزارش فوتبال 360، متن این حکم بدین شرح است: «با اعلام کمیته اخلاق، میلاد کر بازیکن تیم فوتبال تراکتور و تیم فوتبال جوانان کشورمان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده است.

او به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

گفتنی است، مستند به بند یک ماده 63 آیین‌نامه اخلاق و بند چهار ماده 103 آیین‌نامه انضباطی، محرومیت مندرج در رأی فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی، مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد شد.

همچنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین‌نامه اخلاق، باید ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضیه منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق ارسال کند.»

گفتنی است میلاد کُر پس از حذف تیم جوانان در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در مصاحبه‌ای تند علیه فدراسیون فوتبال و کادر فنی موضع‌گیری کرد و حالا با محرومیتی سنگین مواجه شده است.

کر در این مصاحبه عنوان کرده بود که تیم چون پاداش نگرفته بود انگیزه‌ای برای دیدار با عراق نداشت و او می‌خواست به خاطر تبعیض‌های صمد مرفاوی و مسائل مالی به ایران برگردد. کُر معتقد بود به دلیل کسوت باید کاپیتان تیم می‌بود اما صمد مرفاوی بین یکی 2 بازیکن و دیگر نفرات فرق می‌گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *