ملت ایران خواستار رفع تحریم و تعامل با عموم ملل دنیا است

کمال‌الدین پیرموذن در روزنامه ابتکار نوشت: ملت تیزهوش و حق طلب ایران زمین خواستار تعامل با عموم ملل دنیا و گفتگو و مسالمت با همه ملت ها، مسلک ها و مذاهب و سبک زندگی و طالب صلح و رفع تحریم و آرامش و ترقی مادی است.

ملت ایران خواستار رفع تحریم و تعامل با عموم ملل دنیا است کد خبر: 615439 | ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۵:۰۹ اعتمادآنلاین |

روزنامه ابتکار در سرمقاله امروز خود به قلم کمال‌الدین پیرمؤذن به هر دو گروه سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا حمله کرده و نوشته انقلابیون راستین به همراه زنان و جوانان دل در گروی پایاندهی به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان دارند.

به گزارش ابتکار، نسل‌های امروزی طالب دموکراسی راستین و نجات آن از چنگال اصلاح طلبان خود حق پندار خود بزرگ بین هستند. در این فضای سرکوب و خشونت و نامهربانی و فشار شدید اقتصادی و سلب حقوق شهروندی و در انزوا قرار گرفتن میهن عزیز ما ایران، ملت و بویژه بانوان و جوانان سبک زندگی جدیدی را طالب و فریادگر هستند. امروز نسلی از راه رسیده که به جای تسلیم در برابر باورها و گفتمان موجود، می‌خواهد بر مبنای ادله صحبت و وفق قوانین جهان مدرن زندگی کند، نسلی که نمی‌پذیرد، یک گروه پایدارچی مشکوک، یک نفر همچون جناب محصولی و پرجریان خاص دیگر، در کمال لذت زندگی کنند و زندگی رنج دیدگان بعد از مرگشان آغاز شود.

این روزنامه افزوده است: ملت تیزهوش و حق طلب ایران زمین خواستار تعامل با عموم ملل دنیا و گفتگو و مسالمت با همه ملت ها، مسلک ها و مذاهب و سبک زندگی و طالب صلح و رفع تحریم و آرامش و ترقی مادی است، این دادخواهی و حق طلبی و خواست ملی، نویدبخش پرشکوه دوران نوینی از تاریخ ملت ستمدیده ایران است. دورانی که با ویژگی‌های آزادی، کرامت انسانی، عدالت اجتماعی، استقلال و اقتدار ملی، دانش و معرفت، معنویت و عرفان دینی شناخته می‌شود. عموم انقلابیون راستین به همراه جوانان و بانوان و اقوام و گروه های مرجع ایران زمین و همه آنانی که دل در گرو توسعه ایران و تعالی ایرانیان و پایاندهی به دوران به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان و اصول گرایان و به‌ویژه جبهه پایداری و بروز حاکمیت ملی را دارند، بی‌هیچ شائبه‌ای منادی تحقق این ویژگی‌ها در عرصه عمومی جامعه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *