فمنیست یک فرقه است که نقشه بیولوژیکی را آشفته می‌کند

فمنیست یک فرقه است که نقشه بیولوژیکی را آشفته می‌کند کد خبر: 601204 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۷:۲۰:۰۶ اعتمادآنلاین |

در وبیناری که رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حضور داشت، حکیمه سقای بی ریا، متخصص و پژوهشگر حوزه مسائل زنان و استاد دانشگاه تهران و ایزابل والرو روزنامه نگار و فعال اسپانیایی به بیان نکات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش مهر، حکیمه سقای بی‌ریا عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نیز در این نشست گفت: از آنجا که زن و خانواده، نه تنها عامل بقای نسل بلکه عامل بقای فرهنگ در جوامع بشری هستند، در جریان استعمار و تلاش برای استیلای فرهنگی بر جوامع تحت سلطه، زنان آماج هجمه‌های استعمارگران برای تغییر هویت فرهنگی قرار می‌گرفتند.

این استاد دانشگاه تهران در پایان سخنان خود گفت: باید اذعان کرد مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه زنان شکستن الگوی استعماری غربی در قبال زن مسلمان است که در ابتدای صحبت مورد اشاره قرار گرفت.

پایسابل والرو روزنامه نگار اسپانیایی نیز در این برنامه با مروری بر تاریخ فمینیسم در غرب به انتقاد از مسیر طی شده توسط این جریان پرداخت و گفت: فمینیسم یک جنبش مردمی نیست، بلکه یک ایدئولوژی سکولار است، اینها ادیان جدیدی هستند که جایگزین خدا شده‌اند و مانند سرطان با متاستاز در نهادها و قوانین دولتی، از طریق آموزش، رسانه‌ها و با پول‌های هنگفت در مردم رخنه کرده‌اند.

وی افزود: فمینیسم یا ماده گرایی (در مقابل نر گرایی) یک فرقه است. در این فرقه بزرگترین گناه مردسالاری داشتن کروموزوم XY است و این فرقه ارقام نادرست خشونت جنسیتی، لزبینیسم، سقط جنین را منتشر می‌کند، نقشه‌های بیولوژیکی و اجتماعی را آشفته می‌کند و مدعی یک خواهرخواندگی میان زنان برای نیل به اهداف مشترکشان هستند.

وی تاکید کرد در حالی که امروزه غرب به برابری زنان و مردان در برابر قانون رسیده است و همه حقوق آنها تضمین شده است ولی این جنبش نمی‌تواند نماینده همه زنان جامعه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *