ستاد امر به معروف از برخی نهاد‌ها که چند برابر بودجه می‌گیرند، اثرگذارتر است

هاشمی گلپایگانی با بیان این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارای مشکلات بودجه‌ای است، خاطر نشان کرد: هر چند بودجه ستاد از پولی که یک فعال ضد اخلاقی و منکراتی از دولت‌های غربی برای مبارزه با انقلاب اسلامی می‌گیرد، کمتر است، ولی این موضوع نباید ما را از رسیدن به اهداف عالی دور کند.

ستاد امر به معروف از برخی نهاد‌ها که چند برابر بودجه می‌گیرند، اثرگذارتر است کد خبر: 603074 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۱۵:۳۰ اعتمادآنلاین |

محمد صالح هاشمی گلپایگانی در نشست مجازی راه‌اندازی و فعال شدن تمامی ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های کشور برای پیگیری مطالبات مردم را اولویت مهم ستاد در سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: درخواست ما از نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه شهر‌های کشور به عنوان رئیس ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر، انتخاب دبیران فعال برای تمامی شهرستان‌ها است.

به گزارش روابط عمومی ستاد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با یادآوری این که اکنون در جنگ نرم و فرهنگی با دشمن هستیم، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر دارای دو رکن اصلی قدرت و عقلانیت است و شبکه سازی ستاد‌های شهرستان‌ها بر اساس این دو رکن سبب احیاء و اجرای این دو فریضه واجب الهی و مقابله با جنگ شناختی دشمن می‌شود.

وی با اشاره به این که ستاد‌های استانی و شهرستانی بازوی مقتدر و در عین تدبیر و عقلانیت در ساختار کلی امر به معروف و نهی از منکر هستند، خاطرنشان کرد: رکن امر به معروف و نهی از منکر کسب قدرت منطقی است که باید مورد توجه ویژه ستاد‌های استانی و شهرستانی باشد.

وی تاکید کرد: دبیران ستاد‌ها باید پیگیر مطالبات مردم باشند و وضعیت را اصولی، اصلاح کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، استفاده از ظرفیت آحاد مردم و تشکل‌های مردمی را بهترین راه برای پیگیری مطالبات مردم دانست.

هاشمی گلپایگانی با بیان این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارای مشکلات بودجه‌ای است، خاطر نشان کرد: هر چند بودجه ستاد از پولی که یک فعال ضد اخلاقی و منکراتی از دولت‌های غربی برای مبارزه با انقلاب اسلامی می‌گیرد، کمتر است، ولی این موضوع نباید ما را از رسیدن به اهداف عالی دور کند و مهم این است که با کمترین بودجه بیشترین فعالیت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اسناد و آمار ستاد امر به معروف و نهی از منکر از برخی نهاد‌ها که چندین برابر آن بودجه می‌گیرند، اثرگذارتر عمل کرده است، افزود: به همین دلیل شاهد تحریم آن توسط اتحادیه اروپا و پیر استعمار بودیم، ولی در عین حال با توجه به حجم مشکلات پیش رو با وضعیت مطلوب فاصله داریم که لازم است با تلاش و تدبیر جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *