روزنامه جوان خطاب به علیرضا دبیر: در شان ریاست فدراسیون کشتی نیست

روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است.

روزنامه جوان خطاب به علیرضا دبیر: در شان ریاست فدراسیون کشتی نیست کد خبر: 610006 | ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۲۲:۴۰:۱۲ اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان به شدت از علیرضا دبیر انتقاد کرده و او را در شان دبیری ریاست فدراسیون کشتی ندانسته است.

به گزارش جوان، جایگاه و شأن رئیس فدراسیون، آن هم فدراسیونی، چون کشتی به عنوان ورزش اول ایران اینقدر بالاست که هر کس در آن قرار می‌گیرد باید رفتار و کرداری در شأن آن داشته باشد و بزرگ‌منشی و پهلوانی خود را ثابت کند، اما گویا برای علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران چنین چیزی تعریف نشده و او بی‌محابا هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هرچه دلش می‌خواهد به زبان می‌آورد.

روزنامه جوان در ادامه نوشته است: شاید اگر آن روز که علیرضا دبیر مقابل چشمان بهت‌زده همه به محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش تاخت و هرچه دلش خواست به او گفت کسی پیدا می‌شد و حداقل تذکری جدی به او می‌داد امروز شاهد این نبودیم که رفتار‌های گاه و بی‌گاه او تبدیل به خوراک رسانه‌های معاند و برخی سوءاستفاده‌کنندگان داخلی شود. علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *