درخواست طلاق به خاطر سوء‌استفاده‌های شوهر

زنی که فهمیده شوهرش تمام پول‌های او را خرج کرده است، درخواست جدایی کرد.

درخواست طلاق به خاطر سوء‌استفاده‌های شوهر کد خبر: 659163 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۲۳:۰۰:۴۴ اعتمادآنلاین |

مهرنوش درخواست طلاق داده است. طلاق او و همسرش توافقی نیست و مهرنوش می‌داند برای این جدایی باید خیلی تلاش کند؛ اما او تصمیمش را گرفته‌ است.

مهرنوش درباره دلیل این درخواست برای اعتمادآنلاین می‌گوید:

*چند سال است ازدواج کرده‌ای؟

من 12 سال قبل ازدواج کردم. دختر مستقلی بودم و زندگی خوبی داشتم. برای اینکه بتوانم بچه‌دار شوم و خانواده خودم را تشکیل دهم، با حامد ازدواج کردم.

*زندگی با همسرت چطور گذشت؟

تا زمانی‌که مطیع بودم و هرچه می‌گفت قبول می‌کردم از نظر او زن خوبی بودم؛ اما از وقتی خواستم آنچه را دارم خودم به دست بگیرم، شوهرم رفتارهای بدش را با من شروع کرد و در واقع روی واقعی خودش را نشان داد.

*توضیح بده چه اتفاقی افتاد؟

من اهل غرب کشور هستم. کارمند یک اداره بودم و آنجا کار می‌کردم و حقوق ماهانه‌ای داشتم. وضعیت خانه ما مردسالار بود؛ تا زمانی که در خانه پدرم بودم کارت حقوقم دست پدرم بود. وقتی ازدواج کردم پدرم کارت را به من داد. حامد به من گفت اگر پدر و مادرش بفهمند کارت حقوق دست خودم است، ازدواج ما را به هم می‌زنند. از من خواست موقت کارت حقوق را به او بدهم و من هم قبول کردم؛ اما بعد که خواستم آن را پس بگیرم، مقاومت کرد.

*یعنی پولی که تو به عنوان حقوق می‌گیری دست شوهرت است؟

بله. فکر می‌کردم شوهرم کارت را به من پس می‌دهد یا اینکه پول پس‌انداز می‌شود و بعدش هم با آن پول کاری برای خودمان می‌کنیم؛ اما بعد متوجه شدم شوهرم پولم را خرج خانه می‌کند و پول خودش را نگه می‌دارد.

*چه زمانی متوجه این ماجرا شدی؟

از وقتی پیامک‌های برداشت برایم آمد. شوهرم به من می‌گفت خرج خانه را خودش می‌دهد اما بعد فهمیدم حساب من خالی می‌شود.

*چند سال است به تهران آمده‌اید؟

من و شوهرم همزمان به تهران منتقل شدیم. دو بچه‌ داشتم و نمی‌شد تنها در شهر خودمان بمانم. با درخواست انتقال من هم موافقت شد و به تهران آمدم.

*گفتی دو بچه‌ داری؟

بله یک دختر و یک پسر دارم که کلاس اول و دوم هستند.

*چطور شد که سر موضوع پول با شوهرت اختلاف پیدا کردی؟

من کار می‌کنم که زندگی بهتری داشته باشیم؛ اما شوهرم حقوقم را برای خانه خرج کرده و حقوق خودش را پس‌انداز کرده و برای خودش ملک خریده و به من نگفته‌ است. وقتی به او اعتراض کردم گفت چه فرقی دارد.

*خانواده‌ات با این جدایی موافق هستید؟

نه. مخالف هستند. پدرم از چند ماه قبل با من حرف نمی‌زند. شوهرم هم می‌گوید طلاق نمی‌دهد؛ اما من دیگر نمی‌خواهم با سوءاستفاده زندگی کنم.

*بچه‌هایت چه می‌شوند؟

پیش پدرشان می‌مانند مگر اینکه نخواهد از آنها مراقبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *