خوشحالی یک اصولگرا از ردصلاحیت حسن روحانی: تبریک می‌گویم؛ شورای نگهبان مردم را از نگرانی درآورد!

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر رد صلاحیت حسن روحانی گفت: اولاً تبریک می‌گویم به شورای نگهبان که آقای روحانی را ردصلاحیت کرد و مردم را از نگرانی درآورد هرچند حتی اگر تأئید صلاحیت می‌شد، او شانسی برای رأی آوردن نداشت.

خوشحالی یک اصولگرا از ردصلاحیت حسن روحانی: تبریک می‌گویم؛ شورای نگهبان مردم را از نگرانی درآورد! کد خبر: 649523 | ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۱۰:۵۰ اعتمادآنلاین |

محمد حسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر رد صلاحیت حسن روحانی رئیس دولت های دهم و یازدهم گفت: اولاً تبریک می گویم به شورای نگهبان که آقای روحانی را رد صلاحیت کرد و مردم را از نگرانی درآورد هرچند حتی اگر تأئید صلاحیت می شد، او شانسی برای رأی آوردن نداشت.

به گزارش ساعدنیوز، قدیری ابیانه افزود: با پایان یافتن دوره حضور روحانی در خبرگان رهبری و تمام شدن مصونیت قضایی او، زمینه برای محاکمه اش نیز فراهم می شود. مرحله بعد از محاکمه نیز خلع لباس روحانی به خاطر خیانت هایی است که به ایران کرده است. دستگاه های امنیتی باید اعلام کنند که آیا حسن روحانی تابعیت دوگانه دارد یا نه؟

سفیر اسبق ایران در مکزیک گفت: اگر محرز شود که حسن روحانی تابعیت دوگانه دارد، او به صورتی غیرقانونی منصب ریاست جمهوری را تصدی کرده است چرا که بر اساس قانون، کسی که تابعیت کشوری دیگر را دارد نمی تواند به این مقام برسد. مسأله بسیار پیچیده خواهد شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: روحانی در دوران ریاست جمهوری اش دستوراتی داده است از جمله حراج 70 تن طلا و ده ها میلیارد دلار ارز خزانه! باید به فساد او رسیدگی شود و از او پرسیده شود که از کجا آورده ای؟

قدیری ابیانه گفت: حسن روحانی باید با دستگاه دروغ سنج مورد بررسی قرار بگیرد. از او باید بپرسند: آیا تابعیت دوگانه داری؟ اگر داری کی دریافت کردی؟ آیا با سرویس های جاسوسی ارتباط داری؟ چه برنامه ای برای ضربه زدن به نظام و کشور داشتید؟ باید این سؤالات از او پرسیده شود. شورای نگهبان با رد صلاحیت حسن روحانی اشتباه تأئید صلاحیت او برای دور دوم ریاست جمهوری اش را اصلاح کرد. باید روحانی ممنوع الخروج شود و نتواند از مملکت خارج شود و فرصت محاکمه اش در ایران از دست برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *