حمله روزنامه اصولگرا به نهضت آزادی: بازرگان اسلحه به دست نگرفت اما معلم اخلاق منافقین بود

روزنامه جوان نوشت: اگرچه دبیر کل گروهک نهضت آزادی مسلح نشد، اما تا آخرین لحظه عمر، مدرس اخلاق منافقین در میان برخی از رجال سیاسی بود.

حمله روزنامه اصولگرا به نهضت آزادی: بازرگان اسلحه به دست نگرفت اما معلم اخلاق منافقین بود کد خبر: 646513 | ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۰۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

روزنامه اصولگرای جوان در یکی از مطالب امروز خود به نهضت آزادی حمله کرده است.

به گزارش جوان، نهضت‌آزادی در تمام سال‌های پس از انقلاب همواره حیاتش را در نزدیکی به جریان‌های منتقد داخلی گره‌زده و با تکیه‌بر استراتژی نزدیکی خزنده توانسته بود خودش را تا پشت در بیت منتظری نیز برساند. نهضتی‌ها آن روز‌ها (سال ۸۸) باوجود اختلافات عمیق ایدئولوژیک پشت موسوی درآمدند، از نگاه نهضت آزادی باید از جبهه انقلاب یارگیری کرده و منتقدان را به مخالفان و اندکی بعد مخالفان را به معاند تبدیل کرد. این‌گونه است که چپ و راست، لیبرال و مارکسیست در آنی منافق می‌شوند بدون آنکه برایشان جلسات خاص سیاسی برگزارشده یا تفاهمی با آن‌ها شده باشد.

این روزنامه افزوده است: روایت است که ابراهیم یزدی به دانشجویان تحکیم وحدتی گفته که هیچ‌گاه تمایل نداشته مانند مجاهدین (منافقین) اسلحه به دست بگیرد، اگرچه دبیر کل گروهک نهضت آزادی مسلح نشد، اما تا آخرین لحظه عمر، مدرس اخلاق منافقین در میان برخی از رجال سیاسی بود. همین اخلاق منافقین باعث شد تا موسوی لجوج، چون منتظری به دام گروهک‌ها افتاده و تا هم‌راستایی با جنایتکارانی، چون ترامپ نیز پیش برود، ۹ دی را باید از منظر اخلاق منافقین دوباره بررسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *