اعضای طالبان مقابل یک مادر به ۲ دخترش تجاوز کردند

اعضای طالبان مقابل یک مادر به ۲ دخترش تجاوز کردند کد خبر: 601399 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۰۶:۲۹:۰۰ اعتمادآنلاین |

زن قربانی تجاوزجنسی نیروهای طالبان در استان سرپل، روایت دردناک از شب تجاوز به خود و دختران اش بیان می‌کند؛ او می‌گوید که طالبان دست و پای او دو دختر 12 و 14 ساله اش را بستند و سپس به آنان تمام شب تجاوز جنسی کردند.

به گزارش صدای افغانستان، دو روز پیش خبرهای در مورد تجاوز جنسی چهار نیروی طالبان به یک زن و دو دختراش به نشر رسید؛ این قربانی تجاوزجنسی به تازه‌گی با رسانه ها گفتگو کرده و ادعا می‌کند که دو نیروی طالبان به او و دو دختر 12 و 14 ساله اش یک شب تا صبح تجاوز جنسی کردند. او می‌گوید نیمه‌شب 9 دلو/ اسفند، دو نیروی طالبان به خانه آنان آمدند و گفتند که باید سلاح را به آنان تسلیم کنند، این زن می‌گوید با آنکه به آنان گفت که سلاح در خانه ندارند، اما از سوی این نیروهای طالبان به شدت شکنجه و لت کوب شده است.

این قربانی تجاوزجنسی نیروهای طالبان گفت:" دو نیروی طالبان وارد خانه‌ام شدند، من و دو دخترم را مرتب تجاوز جنسی کردند."

همسر این زن که ابراهیم نام دارد، در شب تجاوز جنسی به همسر و دختران اش در خانه نبوده و پس از بیرون شدن نیروهای طالبان از خانه این مرد، همسایه‌های او ناله و فریاد این سه قربانی تجاوز جنسی را شنیده و به کمک آنان رفته اند.

منابع می‌گویند که دختر 12 ساله این خانواده که از سوی طالبان تجاوزجنسی شده در وضعیت بد صحی به سر می برد و اکنون تحت مداوا قرار دارد.

اعضای این خانواده می‌گویند که افراد متجاوز، طاهر و نادر نام دارد که از نزدیکان والی گروه طالبان در استان سرپل هستند، برای همین مسوولین محلی طالبان به شکایات آنان گوش نمی‌دهند تا افراد متجاوز را بازداشت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *