اختلاف خطیر و بازیکنان استقلال بالا گرفت

شام آخری که بازیکنان استقلال قبل از آخرین بازی نیم‌فصل کنار هم صرف کردند با حضور مدیرعامل باشگاه و مطالبه بازیکنان برای دریافت بخشی از قراردادهایشان جنجالی شد.

اختلاف خطیر و بازیکنان استقلال بالا گرفت کد خبر: 646618 | ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۰۳:۵۵:۰۴ اعتمادآنلاین |

تیم فوتبال استقلال نیم فصل اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی با پیروزی برابر پیکان به پایان برد که اردوی این تیم شب قبل از بازی آرام نبود و شام آخر آبی پوشان با حضور مدیرعامل باشگاه جنجالی و خبرساز شد.

به گزارش مهر، بازیکنان استقلال که در طول نیم‌فصل با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بودند و نتوانسته بودند مطالباتشان را از باشگاه دریافت کنند، در آخرین شام قبل از دیدار با پیکان فرصت را مغتنم شمردن از علی خطیر خواستار پرداخت بخشی از مطالبات خود شدند.

علی خطیر که نیم‌فصل پرحاشیه‌ای را با استقلال پشت سر گذاشت، با این که تیمش صدرنشین شد اما هیچ‌گاه نتوانست به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بین بازیکنان محبوبیت بالایی داشته باشد. مدیرعامل استقلال که برای همراهی تیم به محل اردوی این تیم در هتل المپیک رفته بود، به هنگام صرف شام مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفت و برای دقایقی بحث و جدل بین آن‌ها بالا گرفت و کار تا جایی پیش رفت که مدیرعامل باشگاه ترجیح داد میز شام را ترک کند.

بازیکنان استقلال در نیم‌فصل اول حدود ۲۵ درصد از قراردادهای این فصل خود را دریافت کرده‌اند و خواستار بخش دیگری از مطالبات خود شدند که مدیرعامل باشگاه هنوز پاسخ مثبتی به خواسته آن‌ها نداده است.

خطیر در شرایطی نتوانست بازیکنان استقلال را متقاعد کند که به نظر می‌رسد هنوز با جواد نکونام هم هماهنگ نیست و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد چرا که مدیرعامل باشگاه دادن لیست بازیکنان مدنظر نکونام برای نیم‌فصل را تکذیب کرد اما سرمربی استقلال در نشست خبری تاکید کرد که فهرست بازیکنان را به خطیر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *