نه مسی نه کریس؛ بهترین بازیکن تاریخ رونالدو نازاریو است

نه مسی نه کریس؛ بهترین بازیکن تاریخ رونالدو نازاریو است اعتمادآنلاین |

بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بار دیگر بحث درباره بهترین بازیکن تاریخ زیاد شده است. این سوال که چه کسی بهترین فوتبالیست تمام دوران است اغلب پیش می‌آید و برای بسیاری پاسخ رونالدو یا مسی است اما برای مورینیو خیر.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، لایو اسکور از سرمربی رم پرسید که بهترین بازیکن تاریخ کیست و فاش کرد که این رونالدو نازاریو است که در بارسلونا با او کار کرده است. مورینیو گفت: کریستیانو رونالدو و لئو مسی دوران حرفه‌ای طولانی‌تری داشته‌اند، آن‌ها ۱۵ سال است که هر روز در اوج باقی مانده‌اند. با این حال، اگر دقیقاً در مورد استعداد و مهارت صحبت کنیم، هیچ کس از رونالدو نازاریو پیشی نمی‌گیرد.

زمانی که با بابی رابسون در بارسلونا بودم، متوجه شدم که او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام که به میدان رفته است. مصدومیت‌ها باعث پایان دوران حرفه‌ای او شد که می‌توانست حتی باورنکردنی‌تر باشد اما استعدادی که آن پسر ۱۹ ساله داشت، چیزی باورنکردنی بود.

رونالدو در فصل ۹۷-۱۹۹۶ تنها یک فصل برای بارسلونا بازی کرد و پیش از این دو سال برای آیندهوون بازی کرد و در ۳۷ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند. او بعد از بارسلونا با مبلغ ۱۹.۵ میلیون پوند به اینتر پیوست.

تا سال ۱۹۹۷ و در سن ۲۱ سالگی، این برزیلی دو بار جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد و برای سومین بار در سال ۲۰۰۲ موفق به کسب این جایزه شد. این برزیلی در ۵۱۸ بازی در تمام رقابت‌ها در دوران باشگاهی خود ۳۵۲ گل به ثمر رساند و بدون مصدومیت می‌توانست بهتر از این هم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *