کشف محموله قاچاق سلاح در غرب کشور

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش، رزمندگان ارتش در منطقه‌ غرب کشور طی یک عملیات موفقیّت‌آمیز توانستند مقادیری سلاح را که قاچاقچیان قصد ورود به کشور داشتند، کشف و ضبط کنند.

کشف محموله قاچاق سلاح در غرب کشور کد خبر: 604555 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۹:۳۰:۳۴ اعتمادآنلاین |

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی از کشف و ضبط مقادیری سلاح که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، حبر داد.

به گزارش فارس، طاهری گفت: مرزداران قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در درگیری با قاچاقچیان سلاح در منطقه مرزی حوزه استحفاظی این قرارگاه، ۹۶ قبضه کلت ۹ میلیمتری و ۱۹۰ تیغه خشاب (خالی) کشف و ضبط کردند.

امیر طاهری با اشاره به هوشیاری مرزداران در مراقبت از حدود و ثغور مرزهای کشور اظهار کرد: دلاورمردان نیروی زمینی ارتش مستقر در نوار مرزی غرب کشور به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از امکانات، تجهیزات و ادوات جدیدی که در اختیار دارند، مأموریت مراقبت از مرز را به شایستگی انجام می‌دهند و اجازه دست درازی به اشرار مسلح و قاچاقچیان در مرزهای کشور را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران همواره تلاش می‌کنند تا به هر طریقی که شده امنیت نظام را به خطر بیاندازند ولی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند و حضور آگاهانه تمام این تهدیدات را به خوبی رصد کرده و آماده پاسخگویی در کمترین زمان ممکن هستند، در این میان رزمندگان منطقه غرب کشور نیز افتخار می‌کنند که به عنوان یک سرباز سهم کوچکی از امنیت این کشور را به عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *