کاهش 4تا 8درجه‌ای دما در تهران؛ هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات

کاهش 4تا 8درجه‌ای دما در تهران؛ هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات کد خبر: 594656 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۲۰:۰۱:۲۴ اعتمادآنلاین |

حامد یزدی مهر با صدور هشدار زرد هواشناسی از کاهش دمای محسوس در تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در تشریح شرایط جوی استان تهران گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی از فردا چهارشنبه شب تا شنبه با کاهش دمای چهار تا هشت درجه‌ای مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یخبندان شبانه به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران برای چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه پیش بینی شده است گفت: در این خصوص به شهروندان برای عدم تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل لغزندگی این مسیرها هشدار می‌دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به وزش باد شدید، کولاک برف در ارتفاعات در مدت زمان پیش بینی شده اشاره کرد و عنوان داشت: احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد وجود دارد و توصیه مدیریت بحران به مردم این است که از فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

وی بیان داشت: از کشاورزان و باغداران و گلخانه داران می‌خواهیم نسبت به محافظت از محصولات و کنترل استحکام تأسیسات کشاورزی اهتمام ویژه را داشته باشند.

یزدی مهر اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید احتمال ریزش سازه‌های موقت وجود دارد از این رو از همه شهروندان می‌خواهیم از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده، بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پایان از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و تصریح کرد: اداره کل مدیریت بحران استان تهران به تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی هشدارها و توصیه‌های لازم را ارائه کرده تا تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *