کار فروش منچستر به قطری‌ها تمام شد؟/ پیشنهاد بزرگ پایانی ارائه می شود!

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی قطر پس از مذاکرات فشرده ده ساعته پیشنهاد دوم خود را برای خرید منچستر ارائه می کند. او در این راه می خواهد با سر جیم ردکلیف مبارزه کند.

کار فروش منچستر به قطری‌ها تمام شد؟/ پیشنهاد بزرگ پایانی ارائه می شود! کد خبر: 602743 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۵:۱۰:۴۳ اعتمادآنلاین |

شیخ قطری امیدوار است که مچستریونایتد را بخرد. این امیدواری بعد از مذاکرات مثبت دیروز (پنج شنبه) که شامل پیشنهاد بهتری بوده، افزایش یافته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، و به نقل از دیلی میل، انتظار می رود شیخ جاسم بن حسن آل ثانی برای خرید منچستریونایتد دومین پیشنهاد خود را ارائه دهد. گروهی به نمایندگی از شیخ روز پنجشنبه با مسئولان باشگاه در اولدترافورد ملاقات کردند که مذاکرات به مدت 10 ساعت به طول انجامید. این مقلاقات به نوعی یک گام رو به جلو در فرآیند فروش یونایتد به حساب می آید.

یونایتد از افراد علاقه مند به خرید باشگاه دعوت کرده است تا از باشگاه دیدن کنند تا وضعیت مالی باشگاه و چشم انداز رشد آن را از نزدیک ببینند و همچنین در مورد نحوه بازسازی اولدترافورد و زمین تمرین صحبت کنند. انتظار می‌رود گروهی به نمایندگی از INEOS که رقیب اصلی شیخ برای خرید یونایتد هستند امروز (جمعه) از آن بازدید کنند.

طبق گزارش گاردین، این بانکدار قطری که پسر نخست وزیر سابق قطر است، به دلیل فرصت های تجاری بالقوه ای که برای خانواده گلیزر به وجود می آورد، پیش از INEOS، نزد فروشندگان باشگاه محبوبیت دارد.

شیاطین سرخ یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از فولام میزبانی می کنند. این در حالی است که انتظار می رود روند فروش این باشگاه مدتی به طول انجامد. با این حال، گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه خانواده گلیزر به دنبال پایان دادن به این روند قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند، وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *