هشدار روزنامه هم میهن نسبت به عقبگرد زیرساخت آموزشی کشور؛ مشکل امنیتی ایجاد می‌کند

هشدار روزنامه هم میهن نسبت به عقبگرد زیرساخت آموزشی کشور؛ مشکل امنیتی ایجاد می‌کند کد خبر: 592132 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۲۰:۰۰:۱۷ اعتمادآنلاین |

روزنامه هم میهن نسبت به عقبگرد زیرساخت آموزشی کشور هشدار داد و با تاکید بر اینکه این عقبگرد می‌تواند مشکل امنیتی ایجاد کند خطاب به مسئولان نوشت: جامعه را به عصر حجر برنگردانید.

به گزارش هم میهن، با این تعطیلاتی که در ماه‌های اخیر به‌وجود آمده و نیز با فقدان زیرساخت اینترنتی مناسب، فرزندان ما نه‌تنها از نعمت اثرات تربیتی حضور و در کنار هم بودن در مدرسه محروم می‌شوند بلکه به لحاظ آموزشی نیز دچار پسرفت جدی می‌شوند که آمار نمرات آنان این فرضیه را ثابت می‌کند. واقعیت این است که اگر برخی از زیرساخت‌های جامعه دچار پسرفت شود، بازسازی آنها بسیار مشکل است. اگر جاده نداشته باشیم، می‌توانیم با داشتن پول فوری بسازیم. اگر مخابرات نباشد، می‌توان ایجاد کرد، ولی اگر آموزش نباشد، چگونه می‌توان قبلی‌ها را فوری آموزش داد؟ هیچ راهی برای این کار نیست.

هم میهن در ادامه هشدار داده است: عقبگرد زیرساخت آموزشی جامعه را دچار عقبگرد خطرناکی می‌کند و حتی مشکل امنیتی ایجاد خواهد کرد. مسئله آموزش، به‌ویژه برای دختران را نباید کم‌اهمیت دانست. گمان نکنید که با ازدواج آنها برای شما فرزندآوری می‌کنند و به همین علت بی‌خیال آموزش آنان شوید. چنین کودکانی جامعه را با چالش‌های اساسی مواجه خواهند کرد. جامعه را به عصر حجر برنگردانید. کودکان خود اعم از دختر و پسر را به سوی آموزش و پرورش سوق دهید که بیشترین بهره‌وری را دارد. تاخیر موجب پشیمانی می‌شود، پشیمانی زمانی که دیگر کاری نمی‌توانید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *