عملکرد دولت رئیسی پای اصولگرایان نوشته می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان باید احساس مسئولیت کنند و برای موفقیت دولت درصدد انتقال خواسته ها و اعتراضات مردم به مسئولان اجرایی برآیند.

 عملکرد دولت رئیسی پای اصولگرایان نوشته می‌شود کد خبر: 603235 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۲۱:۰۰:۳۳ اعتمادآنلاین |

حمیدرضا ترقی ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره عبور اصولگرایان از دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: نقد دلیلی بر عبور از دولت نیست. افراد دلسوزی ها نسبت به عملکرد دولت دارند بنابراین می خواهند با طرح سئوال و نقد دولت را وادار به پاسخگویی کنند تا افکارعمومی قانع شود.

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

  • این کمک به دولت است تا دولت متوجه مطالبات جامعه باشد، مردم نمی دانند علت و ریشه مشکلات کنونی چیست و دولت برای رسیدگی و رفع این مشکلات آیا اقداماتی انجام داده است یا خیر؟ لذا عمده نقدها از سر دلسوزی است تا ابهامات افکارعمومی برطرف شود.
  • البته بعضی از این نقدها می تواند برای استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی باشد ولی به نظر می رسد عمده آنها جنبه دلسوزی دارد و هیچ نگاه و نیتی پشت آن نقدها برای عبور از دولت نیست.
  • به هر حال حمایت اصولگرایان از آقای رئیسی در انتخابات نتیجه طبیعی اش آن است که خوب یا بد عمل کردن دولت به حساب اصولگرایی نوشته می شود. این طور نیست که بتوانند این حمایت را نادیده بگیرند.
  • حمایت جریان های سیاسی از یک نامزد در جریان سیاسی آثار اجتماعی در پی دارد و بخشی از جامعه و مردم به تبع حمایت آنها به نامزد انتخابات ریاست جمهوری یا انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی می دهند بنابراین اینکه تصور غیرواقعی است که عملکرد دولت را نمی توان به پای اصولگرایان گذاشت، بر همین اساس اصولگرایان باید احساس مسئولیت کنند و برای موفقیت دولت درصدد انتقال خواسته ها و اعتراضات مردم به مسئولان اجرایی برآیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *