شکست عشقی؛ انگیزه زن جوان از انتشار عکس‌های خصوصی تازه داماد در شب عروسی

شکست عشقی؛ انگیزه زن جوان از انتشار عکس‌های خصوصی تازه داماد در شب عروسی کد خبر: 592597 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۳:۱۵:۰۳ اعتمادآنلاین |

زنی بعد از شکست عشقی عکس‌های خصوصی مرد مورد علاقه‌اش را در شب عروسی‌اش منتشر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مردی جوان چند روز قبل با مراجعه به پلیس فتای تهران در طرح شکایتی گفت فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی‌اش اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت او به خصوص در نزد خانواده همسرش شده‌اند.

مرد جوان در ادامه توضیح داد:‌ مدتی بعد از آشنایی من با نامزدم، فردی ناشناس درفضای مجازی مرا تهدید کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر خواهد کرد. من اهمیتی به این موضوع ندادم تا اینکه در شب عروسی‌ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد و این صفحه در یک پخش زنده و به اصطلاح لایو اینستاگرامی تمام تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرده است.

ماموران پس از بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند. سپس با تحقیقات گسترده در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آوردند و این فرد را که یک زن جوان است، دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت مدت زیادی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشته اما وی بعد از مدتی با شخص دیگری ازدواج کرد و او هم برای تلافی و انتقام از وی در شب عروسی آنها تصاویر خصوصی را که شاکی قبلا برایش ارسال کرده بود، منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *