شایعه درباره ستاره پرسپولیس واقعیت نداشت

مرتضی پورعلی‌گنجی شرایط بازی کردن مقابل ملوان را داشت اما یحیی گل‌محمدی روی او ریسک نکرد.

شایعه درباره ستاره پرسپولیس واقعیت نداشت کد خبر: 605790 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۵:۲۷ اعتمادآنلاین |

مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره ملی پوش پرسپولیس در آخرین بازی سال قبل تیمش مقابل سپاهان و در همان دقایق ابتدایی بازی بعد از برخورد با شهریار مغانلو دچار آسیب دیدگی از ناحیه گردن شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. مصدومیت مرتضی شدید بود و این بازیکن ضمن از دست دادن اردوی تیم ملی در عید، راهی قطر شد تا به درمان گردنش بپردازد. مرتضی بعد از مداوا دوباره به تهران برگشت و در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش خبرورزشی، پورعلی‌گنجی چند روز به صورت اختصاصی کار کرد و سپس به تمرینات گروهی اضافه شد. با این حال در بازی مقابل مس رفسنجان غایب بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند پورعلی‌گنجی در بازی مقابل ملوان به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد. واقعیت این است که مرتضی شرایط بازی کردن را داشت ولی یحیی نخواست روی ستاره مورد علاقه‌اش ریسک کند و به همین دلیل مرتضی را نیمکت نشین کرد تا او در این بازی هم استراحت کند. در واقع یحیی مرتضی را برای بازی مهم‌تر پیش رو نگه داشت تا بتواند از او در ۵ بازی مهم باقی مانده در لیگ و البته بازی بسیار حساس مقابل گل گهر در جام حذفی استفاده کند.

پورعلی‌گنجی چند روزی است در دسترس کادرفنی قرار دارد و شرایطش برای بازی بعدی مقابل مس کرمان بهتر هم خواهد شد. به این ترتیب شایعه تلخی که در خصوص از دست دادن فصل برای مرتضی وجود داشت، واقعیت نداشت و این مدافع باتجربه می‌تواند در ادامه فصل هم به تیمش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *