دشمن به دختران کم سن و سال ما نیز رحم نمی‌کند

دشمن به دختران کم سن و سال ما نیز رحم نمی‌کند کد خبر: 600928 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۶:۱۰:۱۰ اعتمادآنلاین |

ولی اسماعیلی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسمومیت دانش آموزان یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است، بیان کرد: این موضوع یک واقعیتی است که در جامعه در حال رخ دادن است. بنده دو روز پیش در شهرستان با حضور وزیر بهداشت بودم که در حضور وزیر اعلام کردند در سه مدرسه مسمومیت رخ داده و ما نیز با شخص وزیر مستقیم به بیمارستان رفتیم. دو معلم نیز مسموم شده بودند.

به گزارش ایسنا، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: این موضوع باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرد و نیروهای امنیتی ما به این موضوع با جدیت ورود داشته باشند. اکنون این موضوع امنیتی شده است. دشمنی که به دختران کم سن و سال ما نیز رحم نمی‌کند و آنها را درمعرض آسیب های جسمی قرار می دهد نباید مورد رحم قرار گیرد.

نماینده گرمی در مجلس تصریح کرد: این دشمن که اینقدر وقیحانه دست به چنین اقداماتی می‌زند نباید مورد عفو قرار گیرد. این رفتارها نشان می‌دهد که دشمن دست و پای آخر خود را دارد می‌زند. با عاملین مستقیم و غیر مستقیم این مسمومیت‌ها در هر سطحی که باشند باید برخورد جدی قرار گیرد. با توجه به فرمایش امروز مقام معظم رهبری باید برای شناسایی و برخورد با عاملان این موضوع تمام دستگاه ها و قوه قضاییه با تمام قوا وارد شوند. ان شاءالله این توطئه نیز همانند توطئه‌های قبل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) هم شناسایی و هم خنثی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *