خرید نرم افزار حسابداری و crm پارمیس

خرید نرم افزار حسابداری و crm پارمیس کد خبر: 596368 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۱۳:۵۴:۳۳ گزارش آگهی |

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت فناوری و فناوری اطلاعات، نرم افزارهای حسابداری و نوع خدمات ارائه شده نیز به طور کلی تغییر کرده است. از جمله این تغییرات وجود نرم افزار حسابداری آنلاین در وب است. در این مقاله از پارمیس قصد داریم بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد را به شما معرفی کنیم.

2

مزایا نرم افزار crm پارمیس

نرم افزار CRM روند فروش کالا از محل تولید تا انبار و بازار فروش را تسهیل کرده است. نرم افزار سی آر اِم پارمیس کارها را منظم می کند و دسترسی آسان به داده های مشتریان ثبت شده را فراهم می کند. یک برنامه CRM به اعضای تیم فروش اجازه می دهد تا اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریان را به عنوان یک فرآیند پرداخت جمع آوری کنند.

در واقع تداوم ارتباط شما با مشتریان به شما کمک می کند تا یک برند رسا و مسئولیت پذیر را تشکیل دهید. علاوه بر این، این فرآیند می تواند به کاهش هزینه های بازاریابی کمک کند.

تبلیغات دهان به دهان مشتریانی که به ما اعتماد دارند نه تنها هزینه ای ندارد، بلکه بازدهی بسیار بالایی نیز دارد. همچنین به شما کمک می کند تا رابطه بین مخاطبین و تجارت خود را تقویت کنید تا پیوندهای شخصی و فردی با هر مشتری ایجاد کنید.

به طور کلی، با نرم افزار crm اگر مشتریان خرید موفقی داشته باشند، تمایل دارند اطلاعات خود را در سایت ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس مشتریان پایگاه داده مشتری تقویت شده و زمینه فعالیت فروشندگان شرکت ساده تر می شود. نرم افزار CRM، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کنند، با آنها تعامل داشته باشند و ارتباط برقرار کنند.

با نرم افزار crm تمامی مکالمات، رویدادها، اسناد و محتوای رد و بدل شده با مشتری را با ضبط مکالمات، ایجاد گزارش از طرف کارکنان فروش و ایجاد هشدارهای آموزنده برای کارکنان فروش ایجاد کنید.

علاوه بر این، هنگام تعیین سطح دسترسی و تعریف فعالیت‌ها، می‌توانید وظایف مختلفی را به کارمندان مختلف محول کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از خواسته‌های هر یک از مشتریان شما در انبوه درخواست‌های مشتری فراموش نمی‌شود. در واقع ایجاد احساس اهمیت و توجه به مشتری است که به مشتری کمک می کند تا نسبت به صمیمیت بیان و عملکرد واحد فروش خود اطمینان حاصل کند.

3

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو

برای مدیریت موفق در کسب و کار، دسترسی به اطلاعات با نرم افزار حسابداری در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. جدا از این که سیستم های حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بیشتری روبرو هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم ها زمان زیادی را صرف می کند و در شرایط سخت عملا بی فایده است.

تصور کنید که یک مدیر برای تصمیم گیری نیاز به اطلاعات به روز در مورد کسب و کار خود در بخش های مختلف انبار، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد. جمع آوری این اطلاعات در فرآیندهای اداری مبتنی بر حسابداری کاغذی مستلزم تلاش و زمان زیادی است، زیرا دسترسی به این گزارش ها در عرض چند دقیقه عملا غیر ممکن است.

اما استفاده از یک نرم افزار حسابداری پارمیس و استفاده از راه حل مالی با کمی پیش بینی می تواند تمامی این مشکلات را حل کند. نرم افزار حسابداری پارمیس پرو به مدیران این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک و با بیشترین دقت به اطلاعات طلایی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و بهترین تصمیمات مدیریتی را اتخاذ کنند.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما آنقدر بزرگ نیست که نیاز به حسابدار یا سایر کارکنان اداری داشته باشید، رابط کاربری ساده نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، کسب و کار خود را مدیریت کنید.

4

ویژگی‌های نرم افزار حقوق دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان یکی از زیر سیستم های عالی و مدیریت یکپارچه مالی پارمیس استار می تواند نقش موثری در مدیریت هزینه های تولید و تعیین بهای تمام شده کالا داشته باشد. محاسبه حقوق کارکنان به عنوان یکی از هزینه های عمومی در فرآیند تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

اتصال یکپارچه این زیرسیستم با نرم افزارهای انبار، تولید، بازرگانی و غیره، این امکان را به شرکت های تولیدی، تجاری و خدماتی می دهد تا تمامی واحدهای خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند. امکان سفارش پرداخت و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت در دوره های مختلف و غیره) از دیگر امکانات کاربردی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

امکان تعریف انواع قراردادها (ساعتی، روزانه، قراردادی، حقوقی و غیره) با مفاهیم حقوقی مختلف، مدیریت فردی و گروهی قراردادهای حقوقی.

امکان تعریف نامحدود انواع کارگاه، کارفرما، تعریف چارت سازمانی و محل خدمت به صورت درختی، امکان صدور سند حقوق و دستمزد بر اساس مراکز هزینه، کارگاه ها.

امکان تدوین و صدور گزارش های متنوع مربوط به دستمزد و حقوق، گزارش اقساط.

امکان تعریف بی نهایت المان حقوق و دستمزد، عملکردی و سیستمی، امکان نوشتن فرمول های مختلف برای هر عنصر حقوق و دستمزد، امکان صدور فیش حقوقی برای تمامی کارکنان با چند کلیک.

تهیه و دسترسی به گزارش های مدیریتی، برای مدیران هر رشته ای حائز اهمیت است. شما با این نرم افزار می توانید تعداد کارکنان، مبلغ پرداختی به کارکنان و کارایی عملکرد آنها در رابطه با ساعات کاری یک واحد و غیره را نیز بدانید.

جمع بندی

در این مقاله پارمیس سعی کردیم در مورد نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار crm و نکات مهم مرتبط با آن صحبت کنیم. با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین در مقایسه با سیستم های حسابداری که به صورت سنتی عمل می کنند دارای مزایای فراوانی است.

اما باید توجه داشت که قبل از تهیه نرم افزار حسابداری، هر گروه باید نیاز خود را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود و مشورت با حسابدار، سیستم حسابداری مناسب را خریداری کند.

برای خرید هر کدام از نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار crm پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *