جمهوری اسلامی، همه مظلومان جهان را یاری می‌دهد

جمهوری اسلامی، همه مظلومان جهان را یاری می‌دهد کد خبر: 598713 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۱۵:۲۴ اعتمادآنلاین |

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مسئله فلسطین با مقاومت حل خواهد شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران دستگیر همه مظلومان جهان خواهد بود و عزت مسلمین را عزت خود می‌داند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در نشست صمیمانه با داوران سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: با حضور گرم و پرشور جامعه قرآنی از کشورهای مختلف، سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شعار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم (یک کتاب، یک امت) تاکید کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، نشان‌دهنده این است که می‌خواهیم این رویداد را در جهان به‌ عنوان اولین حوزه فرهنگی مطرح کنیم؛ بر این اساس باید به قوتش بیافزاییم و جامعه را با این کلام نورانی آشنا کنیم.
خاموشی گفت: حفظ قرآن برای ما از اولویت خاصی برخوردار است؛ ما موقوفات قرآنی را برای فعالیت‌های قرآنی جهت‌ دهی می‌کنیم. کرسی‌های تلاوت و حفظ قرآن کریم در بسیاری از بقاع متبرکه و امامزادگان ایران اسلامی تشکیل می‌شود؛ بقاع متبرکه ایران اسلامی پرچم‌دار فعالیت‌های قرآنی هستند.

انقلاب اسلامی راهش را پرقدرت‌تر از همیشه ادامه می‌دهد
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهل سال دوم خود قرار دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاءگر تفکر اسلام ناب محمدی است؛ آزادی‌خواهی، حریت و عدالت در منطق انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل استکبار با این انقلاب مقابله خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شیطنت‌های آمریکا گفت: آمریکا و دیگر دشمنان ایران از تحریم‌ها به‌عنوان یک ابزار برای خودشان بهره می‌گیرند؛ با این وجود انقلاب راهش را پیش می‌برد و پرقدرت‌تر ادامه می‌دهد.
خاموشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دستگیر همه مظلومان جهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما عزت مسلمین را عزت خودمان می‌دانیم؛ ایران اسلامی مسئله فلسطین را حل شده نمی‌داند و معتقدیم که مسئله فلسطین با مقاومت حل خواهد شد.

سبک زندگی قرآنی در جامعه حاکم شود
عباس سلیمی رئیس هیئت داوران سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ادامه این نشست، تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم رزمایش بزرگ و مقتدرانه در برابر کفار و دشمنان اسلام است؛ تاثیر برگزاری مسابقات کمتر از رزمایش های نظامی نخواهد بود.
وی گفت: یقین داریم قرآن کریم در آینده‌ای نه‌چندان دور قانون اساسی تمام کره زمین خواهد بود، لذا جامعه قرآنی باید از خودش مراقبت کند که عملکرد قرآنی داشته باشد. جامعه قرآنی سبک زندگی قرآنی را باید در جوامع اسلامی حاکم کنند.
سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ بهمن ماه با حضور قاریان و حافظان برتر بین‌المللی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شده و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *