بارسلونا در ال‌کلاسیکوبا هت تریک کریم نابود شد!

شکست سنگین ۴-۰ بارسلونا مقابل رئال‌مادرید در نوکمپ فرصت دبل کردن در اسپانیا را از کاتالان‌ها گرفت و کهکشانی‌ها را به فینال جام‌حذفی اسپانیا رساند.

بارسلونا در ال‌کلاسیکوبا هت تریک کریم نابود شد! کد خبر: 605633 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۰۰:۴۴:۱۸ اعتمادآنلاین |

آخرین ال‌کلاسیکوی فصل در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری برگزار شد که در این دیدار بارسلونا مقابل رئال‌مادرید ۴-۰ شکست خورد تا کهکشانی‌ها راهی فینال شوند.

به گزارش خبرورزشی، برخلاف بازی رفت که بارسا دفاعی بازی کرده بود، برای راحت کردن خیالش در خانه به رئالی‌ها فشار آورد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما در نهایت با یک ضدحمله در دقایق پایانی نیمه نخست غافلگیر شدند. ضربه وینیسیوس جونیور با وجود دفاع ژول کونده در دقیقه ۱+۴۵ به درون دروازه غلتید تا در پایان این تیم همه‌چیز مساوی شود.

نیمه دوم هم برای بارسلونا بد شروع شد. کریم بنزما پاس لوکا مودریچ را در دقیقه ۵۰ به گوشه دروازه مارک آندره تراشتگن فرستاد تا رئال در مجموع پیش بیفتد. دقیقه ۵۸ کار برای بارسا سخت‌تر شد، چرا که گل سوم را هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردند و این گل را هم کریم بنزما به ثمر رساند. تیرخلاص را هم کریم بنزما در دقیقه ۸۱ زد تا شبی رؤیایی را پشت سر بگذارد.

به این ترتیب رئال‌مادرید در مجموع با نتیجه ۴-۱ پیروز شد تا به فینال مسابقات برسد. بارسلونا هم که پرافتخارترین تیم کوپادل‌ری به شمار می‌رود کنار رفت تا با توجه به شانس بالای قهرمانی در لالیگا، فرصت قهرمانی در تورنمنت دیگری را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *