افشاگری پولادگر از دوپینگ ۲۱ میلیاردی برای فدراسیون کشتی

افشاگری پولادگر از دوپینگ ۲۱ میلیاردی برای فدراسیون کشتی اعتمادآنلاین |

محمد پولادگر در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم که انتخابات فدراسیون ها را بتوانیم تا پایان سال یک به یک برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، پولادگر در مورد اینکه جواد رمضی با وجود اینکه قبلا رییس فدراسیون بود اما صلاحیت مدیریتی اش تایید نشد و گفته می شود که وزارت ورزش دارد به نفع طلوع کیان مهندسی می کند، تصریح کرد: این را چه کسی می گوید. انتخاباتی که رییس مجمع آن وزارت کار است، هیچ چیزی از آن به ما مربوط نیست. هر آنچه اتفاق افتاده است براساس آیین نامه ای بود که در مجمع فدراسیون مصوب شده است. من واقعا تعجب می کنم که مطالب خلاف واقع را عنوان می کنند و چرا رسانه ملی این مطالب را عنوان می کند. مگر هر حرفی زده می شود باید در رسانه ها تکرار شود.

او در پاسخ به این که چگونه ممکن است فردی چهار سال رییس باشد اما صلاحیت مدیریتی اش تایید نشود؟ گفت: اصلا فرایند کار مربوط به ما نیست. رییس مجمع فدراسیون، وزیر کار است آقای فرهادیان فقط عضو کمیته ای است که بررسی صلاحیت ها را انجام داد و براساس آیین نامه ای که در مجمع فدراسیون کارگری تصویب شده است، شرایط پیش می رود و ما قاعده و قانون از خودمان نگذاشتیم. آنجا تعریف شده است که چه سوابقی مورد قبول است و من اصلا در جریان ریز تایید صلاحیت نشدن آقای رمضی نیستم.

پولادگر در مورد اینکه تفاهم مالی با فدراسیون های تکواندو و کشتی امضا نشده است، گفت: این آقایان خودشان امضا نکردند. ایجاد شبهه کردند، وزارت ورزش ۲ میلیارد می خواهد بدهد اما مبلغ مربوط به تبصره ۱۴ هم از همان مسیر وزارت ورزش پرداخت می شود و منبع آن دولتی است. بودجه فدراسیون تکواندو در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بوده که ۹ میلیارد تومان آن محقق شده است. بودجه امسال تکواندو ۲۲ میلیارد است و تا الان بیش از ۹ میلیارد تومان هم پرداخت کرده ایم که بدون امضای تفاهم نامه است. بودجه کشتی نیز ۷۰ میلیارد تعیین شده اما ۹۱ میلیارد تومان پول گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *