اختلاف ۲ میلیاردی پرسپولیس با سردار

اختلاف ۲ میلیاردی پرسپولیس با سردار اعتمادآنلاین |

مدیرعامل اسبق پرسپولیس امیدوار است باشگاه مطالبات او را با جرایم در نظر گرفته شده طی 9 سال اخیر به وی پرداخت کنند.

به گزارش ورزش سه، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در روزهای اخیر خبرساز شده است. رویانیان حد فاصل سال‌های 1390 تا 1392 مدیرعاملی پرسپولیس را به عهده داشته است. در بهترین حالت اگر سال 1392 خانه‌اش را فروخته باشد تا برای باشگاه هزینه کند، 9 سال از این موضوع می‌گذرد.

طبق بررسی‌ها مدیرعامل پیشین سرخ‌پوشان یک سال قبل حکم گرفته ولی تا امروز حساب باشگاه پرسپولیس را نبسته است. در اینکه وی از پرسپولیس طلب دارد و شکایت کرده اختلاف نظری میان او و باشگاه پرسپولیس نیست. اما اکنون درخواست پرداخت مطالبات به همراه جرایم دیرکرد آن موجب اختلاف نظر بین طرفین شده است.

معاون حقوقی پرسپولیس در این باره می‌گوید: «رویانیان یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان طلبکار است که توافق کردیم این مبلغ را پرداخت کنیم تا پرونده مختومه شود.»

با این وجود بررسی‌ها نشان می‌دهد مبلغ گفته شده، مبلغ پایه است و رویانیان برای دریافت این مبلغ پایه توافقی نکرده بلکه پول را به همراه جرایمش می‌خواهد. چرا که 9 سال از آن ماجرا می‌گذرد و همان‌طور که او ادعا کرده، این مبلغی است که 9 سال پیش با فروش خانه‌اش در شمال تهران هزینه پرسپولیس کرده و حتی در صورت پرداخت جرایم مربوط به آن و دریافت 4 میلیارد، بار دیگر قادر به خرید خانه‌ای با حداقل مشخصات منزل سابق خود نیز نخواهد شد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در توافقی که با باشگاه داشته، به این درخواست آنها برای عدم مسدود کردن حساب باشگاه پاسخ مثبت داده است. در حالی که به اتکای حکم قضایی می‌تواند این موضوع را انجام دهد. این اختلاف قیمت اعلام شده توسط معاون حقوقی پرسپولیس باعث ناراحتی مدیرعامل پیشین پرسپولیس شده است و او امیدوار است بتواند با دریافت مبلغ کامل، بار دیگر بتواند از مستاجری خلاص شده و خانه‌ای برای خود خریداری کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *