آسیب تورم دامن همه را می‌گیرد

امام جمعه قزوین گفت: آسیب تورم دامن همه را می‌گیرد و همه باید دست به دست هم دهیم تا جلوی تورمی که خانمان‌سوز است را بگیریم.

آسیب تورم دامن همه را می‌گیرد کد خبر: 603726 | ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ۱۵:۳۴:۱۷ اعتمادآنلاین |

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین مهار تورم را نیازمند همراهی همه مسئولان و مردم دانست و اضافه کرد: آسیب تورم دامن همه را می‌گیرد و همه باید دست به دست هم دهیم تا جلوی تورمی که خانمان سوز است را بگیریم.

به گزارش مهر، وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در حضور مردم در صحنه دانسته و تصریح کرد: پرهیز از خام فروشی یکی از اصلی ترین راه‌های افزایش تولید در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: حساسیت مردم در قبال کالای داخلی و استفاده از آن نیز می‌تواند زمینه ساز رونق تولید داخلی و اشتغال در کشور شود.

وی بیان کرد: احترام گذاشتن به تولید داخلی همان مردمی شدن اقتصاد است و باید شرایطی فراهم شود که تولیدکننده ایرانی مجبور نشود برای فروش کالای خود نشان خارجی بر روی آن درج کند.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز عزل منتظری از قائم مقامی رهبری گفت: امام (ره) فرمودند از همان ابتدا مخالف انتصاب ایشان به این سمت بودم و بدون شک با این عزل زمینه امنیت کشور را تأمین کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز همه پرسی دوازدهم فروردین و رأی مردم به جمهوری اسلامی عنوان کرد: با رأی مردم ما رسماً از عنوان ناخوشایند رژیم شاهنشاهی و طاغوتی به عنوان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کردیم.

وی در پایان رابطه با توافق ایران با عربستان بیان کرد: این توافق از موضع برتری، حکمت، عزت، اقتدار و مصلحت ایمانی است و ما تغییر نکرده‌ایم بلکه تغییر داده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *