آزمایش جنجالی سکانس معروف «تایتانیک» توسط جیمز کامرون+ ویدئو و تصاویر

آزمایش جنجالی سکانس معروف «تایتانیک» توسط جیمز کامرون+ ویدئو و تصاویر کد خبر: 595437 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۵:۱۲ اعتمادآنلاین |

جیمز کامرون به این سوال علاقمندان پاسخ خواهد داد که آیا رز (با بازی کیت وینسلت) می توانست جک را در سکانسی که در آب شناور است و رز روی دری در آب
قرار گرفته نجات بدهد؟

اینکه آیا جک می تواند با رز در درب قرار بگیرد یا نه، موضوعی است که مدت ها مورد بحث طرفداران تایتانیک بوده است. به حدی که حتی ستاره فیلم، کیت وینسلت مجبور شد در تور تبلیغاتی خود برای فیلم جدید کامرون «آواتار: راه آب» به این موضوع توجه کند.

وینسلت دسامبر گذشته در پادکست Happy Sad Confused گفت: «باید صادق باشم: در واقع باور نمی‌کنم که اگر هر دو روی آن در می‌رفتیم، زنده می‌ماندیم. فکر می‌کنم سناریو جیمز کامرون مناسب بود. بله، او جک می‌توانست روی آن در بیاید و جا شود شود، اما شناور نمی‌ماند و هر دو غرق می‌شدیم»

تایتانیک 2

در این ویدئو،دو بازیگر که شبیه جک و رز لباس های مشابه پوشیدند صحنه را با هم در سناریوهای مختلف دیگر تکرار می کنند. این ویدئو نشان می دهد که جیمز صحنه را با چهار سناریوی مختلف بازبینی می کند.

تایتانیک 1

در سناریوی اول، جک و رز هر دو روی تخته هستند اما اکنون هر دو زیر آب می روند. در سناریو ی دیگر جک و رز هر دو می‌توانستند روی در شناور قرار بگیرند و بالاتنه‌شان را بدون تماس با آب یخ‌زده نگه دارند. اما با توجه به اینکه انرژی فیزیکی زیادی تا آن لحظه صرف شده بود، شانس کمتری برای زنده ماندن داشت.

رز می‌توانست جک را با جلیقه نجات نیز نجات بدهد، اما این فرضیه واقعاً تأیید نشد. در پایان، جیمز می گوید که تصمیم جک برای نرسیدن به بالای درب شناور تضمین می کند که رز 100٪ نجات پیدا خواهد کرد و این چیزی است که اهمیت دارد.ـ

«تایتانیک»سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما است. خیلی از علاقمندان فیلم عقیده دارند که رز می توانست جک را در آخر نجات بدهد چون فضای کافی روی آن در برای نجات او جود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *