مجلس در مسئله حجاب منفعل نخواهد بود

نماینده تبریز در مجلس معتقد است مجلس حتما باید به موضوع حجاب ورود کند. او گفت: اگر چه اولویت نمایندگان مسئله اقتصاد است اما در حوزه فرهنگ منفعل نمی‌شویم.

مجلس در مسئله حجاب منفعل نخواهد بود کد خبر: 604636 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۲:۰۵:۴۱ اعتمادآنلاین |

روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم برخورد با بی‌حجابی در جامعه گفت: جامعه ایران از ابتدای تاریخ، جامعه‌ای عفیف، نجیب و با حیا، مبتنی بر نقش خانواده و ارزش‌های انسانی و معنوی بوده‌است.

به گزارش فارس، متفکر آزاد گفت: موضوع حجاب، یک موضوع شرعی غیرقابل کتمان است و در ذات این اتفاق، نگهبانی از حریم خانواده نهفته است. لذا ما نمی‌توانیم جامعه ایرانی را به حال خود رها کنیم چرا که در قبال نسل‌های آینده مسئولیت داریم.

وی اضافه کرد: لذا ما معتقدیم که حجاب، قاعده شرافت و بزرگ‌منشی است و از این بابت در حالی که در مجلس شورای اسلامی اولویت‌های خودمان را در حوزه اقتصادی متمرکز کرده‌ایم و مصوباتی از قبیل تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، جهش تولید دانش بنیان، قانون بانک مرکزی،جهش تولید مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی و ده‌ها مصوبه اقتصادی دیگر را به تصویب رساندیم و همین مسیر را در سال جاری نیز ادامه خواهیم داد، در بحث حجاب هم منفعل نخواهیم‌ بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن در راستای فضاسازی علیه این اقدامات، تاکید کرد: این موضوع که دشمن با اقدامات مختلف سعی در فضاسازی علیه کنشگری مجلس دارد، هدفی جز به انفعال کشاندن مردم و مسئولین را دنبال نمی‌کند. لذا ما در کنار افراد اهداف و پروژه‌های اقتصادی، مسائل فرهنگی را نیز پیش خواهیم برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *