روایت تازه جهانگیری از شکایت قالیباف؛ این هم از شوخی‌های دوران ما است!

اسحاق جهانگیری درباره شکایت قالیباف گفت: این هم از شوخی‌های دوران ما است، ظاهرا ایشان اهل پاسخ گویی نیست. در حالیکه مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند بدون استثنا باید به افکار عمومی پاسخ بدهند.

روایت تازه جهانگیری از شکایت قالیباف؛ این هم از شوخی‌های دوران ما است! کد خبر: 613613 | ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۲۱:۰۰:۲۷ اعتمادآنلاین |

اسحاق جهانگیری ، معاون اول دولت حسن روحانی (در پاسخ به سوالی درباره شکایت آقای قالیباف) گفت: این رفتار از شوخی های دوران ما است که یک نامزد از نامزد دیگر به خاطر مسائل طرح شده در مناظره ها که مردم آن مباحث را شنیده و خود قضاوت کرده اند، شکایت می‌کند.

به گزارش جماران وی افزود:در انتخابات ۹۶ ایشان به اشکال مختلف مسائل شخصی یا موضوعاتی که در حوزه مستقیم مسئولیت بنده نبود را مورد سوال قرار داد. من ضمن پاسخ، به طرح چند پرسش پیرامون موضوعاتی که آن زمان و شاید هنوز در افکار عمومی مطرح بود مانند املاک نجومی، چگونگی واگذاری سهام شهرداری در بانک سرمایه و… پرداختم که ایشان به این سوالات پاسخی نداد. ظاهرا ایشان اهل پاسخ گویی نیست. در حالیکه مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند بدون استثنا باید به افکار عمومی پاسخ بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *