حتی اگر کار گروه مرتجع داخلی باشد «بدون شک» به گروه پهلوی-رجوی وابسته است

حتی اگر کار گروه مرتجع داخلی باشد «بدون شک» به گروه پهلوی-رجوی وابسته است کد خبر: 599956 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۳۰:۳۸ اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری تاکید کرده «بدون شک» متهم مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس جریان پهلوی-رجوی است و اگر گروه مرتجع داخلی هم این کار را انجام داده باشد وابسته به همین جریان است!

به گزارش همشهری، بعد از ناکامی اغتشاشات، جریان مزدور غربی – عربی- عبری تلاش کرد با تنفس مصنوعی این اعتراضات را زنده نگه‌دارد. یک روز به برف و ترافیک متوسل شد و یک روز آلودگی هوا و اخیرا هم با تمام قوا در بازار مکاره دلار حاضراست و در واپسین روزها نیز ماجرای یوزپلنگ ایرانی را بهانه کرد. این تنفس مصنوعی را در کنار تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اغتشاش و فراخوان‌های خیابانی این روزها به بهانه مسمومیت‌ها قرار دهید. با این توضیح آیا دور از واقعیت است که جریان مزدور پهلوی-رجوی عامل اصلی این مسمومیت باشد؟

این روزسنامه سپس تاکید کرده است: بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است و اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است. بر این اساس لازم است هرچه سریع‌تر به‌جای وزارت بهداشت، خبررسانی و هدایت افکار عمومی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *