بازهم روز نحس مسمومیت‌ها

بازهم روز نحس مسمومیت‌ها کد خبر: 600592 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۲:۵۶:۵۱ اعتمادآنلاین |

در روزی مسمومیت دانش‌آموزان آرامش را از میلیون‌ها خانواده در سراسر کشور گرفته است، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

موج مسمومیت

موج مسموم‌کردن عمدی دختران دانش‌آموز در سراسر کشور گسترده شده است و امروز بیش‌از ۴۰مدرسه در ایران با این ماجرای هولناک و قرون‌وسطایی دست‌وپنجه نرم کردند؛ از تهران تا کوار فارس؛ از قم تا تبریز.

وزیر کشور بیانیه داد که دولت با جدیت درپی رسیدگی به این ماجرا است و البته چندان‌که طبیعی است، به دشمن اشاره کرد و گفت خواست دشمن تعطیلی مدرسه‌ها و مراکز علمی کشور است.

نگران نشوید؛ بچه‌دار شوید!

درست در میان نگرانی‌های شدید میلیون‌ها پدرومادر بابت فرزندان‌شان مجلس برای بودجه سال آینده تصویب کرد دو میلیون تومان سهام به ازای تولد هر فرزند از ابتدای سال ۱۴۰۲ به خانواده‌ها اختصاص داده شود که مثلا فرزندآوری را تشویق کنند.

رافائل راضی است؟

گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، سرانجام به تهران آمد و با رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیرخارجه و رئیس‌جمهوری اسلامی دیدار کرد.

در یک بیانیه مشترک دولت جمهوری اسلامی و آژانس اعلام کردند که دوطرف برای همکاری‌های فنی بیش‌تر به‌خصوص درباره موارد اختلافی به یک توافق کلی رسیده‌اند.

و سرانجام این‌که در دومن بازی از جام‌ملت‌های فوتبال مردان زیر ۲۱سال آسیا، تیم‌ ایران ۳ به ۲ به استرالیا باخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *