اطلاعیه آموزش و پرورش درباره اعلام عوامل تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: آموزش و پرورش محل خدمت پاک‌ترین اقشار جامعه است.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره اعلام عوامل تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان کد خبر: 605300 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۱:۲۴ اعتمادآنلاین |

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: آموزش و پرورش محل خدمت پاک‌ترین اقشار جامعه است.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به اینکه اخیراً شایعاتی درباره تخلف برخی از مدیران ارشد این وزارتخانه در موضوع بروز تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در اسفندماه سال گذشته و … منتشر شده است که با توجه به حدود وظایف و صلاحیت‌های هر واحد سازمانی:

اولا ضمن‌ رد و تکذیب این گونه شایعات اعلام می دارد که اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که در موضوع یادشده قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب‌ اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.

ثانیاً، این شایعات هیچ خللی بر اراده‌ استوار این وزارتخانه و مدیران آن برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نظام تعلیم و تربیت و حفظ منافع بیت المال و استیفای حقوق معلمان وارد نخواهد کرد.

ثالثا، این وزارتخانه حق پیگیری حقوقی موضوع را در راستای حفظ حرمت و حیثیت‌ مدیران و تعقیب و برخورد قانونی‌ با عوامل نشر اکاذیب برای خود محفوظ می دارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از مخاطبان و ذی نفعان نظام تعلیم و تربیت انتظار می‌رود تا اخبار رسمی وزارت آموزش و پرورش را از طریق پایگاه اطلاع رسانی دولت یا وزارت متبوع و رسانه ملی پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *